Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΦΤΟΥ, ΞΕΛΕΦΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

της Maria Benetaki

Σημερα τελειωσε αλλη μια χρονια....
Οταν ξεκινησε το σχολικο ετος,πηγα μ ενα σακουλακι γεματο σπορια ετοιμα να φυτευτουν...
Τωρα τα σπορια τελειωσαν για φετος...δεν ξερω ποσα θα πιασουν κ θα φυτρωσουν,αλλα εγω μοχθησα,εκαμα το χρεος μου στα παιδια..
Του χρονου-αν ειμαι τυχερη- κ ειμαι παλι στην εκπαιδευση,θα παρω το σακουλακι μου κ θα παω να φυτεψω...


Αλλα αυτη τη φορα,τα πρωτα σπορια που θα ριξω θα ειναι αυτα που λενε πως αν η πρωτη προσπαθεια δεν εχει πετυχει,τοτε θα προσπαθω μεχρι να πετυχει κ ας ειναι χιλιες οι προσπαθειες...
...θα ριξω για αλλη μια φορα ενα σπορο που θα λεει πως πρεπει να προσπαθω για το κοινο καλο κ να μαχομαι για το δικαιο ολων...γιατι καλη ειν κ η τεχνη σε ολες τις μορφες της...
Ομως ο καλλιτεχνης ειναι πρωτα ανθρωπος κ υστερα καλλιτεχνης..
Κ αν δεν μ αφησουν να διδαξω με αλλα οπλα-ε- τοτε θα διδαξω παλι μονο με τη σταση μου κ αυτη δεν ειναι με σκυμενο το κεφαλι κ φοβισμενα...
Γιατι εχω χρεος στα παιδια κ μονο σ αυτα...κ λογο εχω να δωσω σ αυτα για το τι παραδειγμα ειμαι...
Καλο καλοκαιρι ζιζανια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου