Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ

της  Maria Benetaki      αποκλειστικό του blog


Αγαπημενε μου παππου...

Πριν πεθανεις μου διηγηθηκες τη μαχη της κρητης..τους γερμανους που πεφταν απ τον ουρανο σαν τη μαυρη βροχη.την αγωνια σου οταν ειδες πως εμεινες μονος να πολεμας.
Μου ειπες οτι βρηκες ενα οπλοπολυβολο στην μοναδικη γεφυρα που οδηγουσε στην πολη-παρατημενο κ αυτο-


Θεωρησες σωστο να πεις στα παιδικα αυτια μου οτι το πηρες κ σκοτωνες οτι επεφτε απ τον ουρανο ζωντανο,για να πεσει στο χωμα νεκρο.
Για μενα το κανες που δεν με ηξερες ακομη.
Σημερα παππου στην ιδια γεφυρα ειναι χτισμενα τα γραφεια της ΕΡΤ.
Με το μεταλιο που σου δωκε η πατριδα,κ εσενα στην καρδια,εκαμα το χρεος μου κ εγω με τη σειρα μου απεναντι στον εχθρο.
Δεν εχω οπλοπολυβολο να πολεμησω μα εχω παππου μου την ιστορια σου για κληρονομια..
Κ αυτη την κληρονομια θα πολεμησω με τα νυχια κ τα δοντια για να μην μου την παρουν.
Για να σε κανω περηφανο.
καληνυχτα παππου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου